Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601011040299


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Záchranný útvar HZS ČR
Identifiakční číslo:
75152304
Poštovní adresa:
Opavská 771/29
Obec:
Hlučín
PSČ:
748 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Záchranný útvar HZS ČR, Opavská 771/29, 748 01 Hlučín
Tel.:
+420 950749331
K rukám:
Pavel Kubeš
       
E-mail:
pavel.kubes@zu-hlucin.izscr.cz
Fax:
+420 950749001
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://www.hzscr.cz/hlucin
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://www.zakazky.mvcr.cz/profile_display_56.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Vozidlo s podvalníkem pro přepravu havarované těžké techniky
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Záchranný útvar HZS ČR, Opavská 771/29, 748 01 Hlučín
Kód NUTS
CZ080
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Dodávka 1 ks tahače s podvalníkem pro převoz havarované techniky
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
5 950 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
34140000-0
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
V souladu s § 86, odst. 2, zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách uveřejňuje zadavatel odůvodnění účelnosti veřejné zakázky pro účely předběžného oznámení.
„Vozidlo s podvalníkem pro přepravu havarované těžké techniky“
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny

Hlavním cílem veřejné zakázky je zvýšení mobility a akceschopnosti ZÚ HZS ČR,
který je jednou ze základních složek IZS na území ČR, v případě mimořádných událostí a zlepšení připravenosti ZÚ HZS ČR v rámci IZS na různé mimořádné události. Zajištěním vyšší akceschopnosti a mobility ZÚ HZS ČR budou vytvořeny hmotné podmínky pro zvýšení kvality veřejné služby, která je poskytována občanům ČR a ke zlepšení připravenosti ZÚ HZS ČR (a HZS ČR) v rámci IZS na mimořádné události.
Pořízením techniky pro odtah havarované techniky budou jednotky ZÚ HZS ČR schopny efektivněji vykonávat činnosti při dopravních nehodách.

b) Popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks Vozidlo s podvalníkem pro přepravu havarované těžké techniky

c) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele

Dodávkou 1 ks Vozidlo s podvalníkem pro přepravu havarované těžké techniky dojde k doplnění techniky zadavatele, mezi jehož hlavní úkoly patří v souladu se zákonem č. 260/2008 Sb., plnění mimořádných úkolů hasičského záchranného sboru, zejména pak záchranné, vyprošťovací a likvidační práce při dopravních nehodách. Doplněním stávající techniky o novou dojde k navýšení možností efektivní zásahové činnosti ZÚ HZS ČR při odstraňování následků dopravních nehod většího rozsahu. Zároveň dojde ke zvýšení efektivity, bezpečnosti a zkrácení doby potřebné k nasazení sil a prostředků zadavatele v postižených oblastech a ke zvýšení schopnosti zadavatele efektivně plnit úkoly v rámci IZS vedoucí ke zvyšování bezpečnosti obyvatelstva.

d) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky

Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky je do 5 měsíců od uzavření smluvního vztahu s vybraným uchazečem. Termín splnění je nastaven tak, aby uchazeči měli dostatečný čas na výrobu (dodání) vozidel, zástavbu komunikačních systémů, provedení požadovaných barevných úprav a montáž světelného a zvukového výstražného zařízení.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
https://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
https://www.mpz.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
https://www.mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
10/06/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh