Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601011034150


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Hasičský záchranný sbor Jihomoravského kraje
Identifiakční číslo:
70884099
Poštovní adresa:
Zubatého 1
Obec:
Brno
PSČ:
614 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 950630183
K rukám:
Ing. arch. Jana Závodská
       
E-mail:
jana.zavodska@jmk.izscr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.firebrno.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://www.zakazky.mvcr.cz/profile_display_11.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
CAS 20
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Jihomoravský kraj
Kód NUTS
CZ064
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Dodávka 2 kusů cisternových automobilových stříkaček CAS 20 dle technické specifikace uvedené v zadávací dokumentaci
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
34144212-7
 
Další předměty
34144210-3
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
12/04/2016 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Dodávka 2 ks CAS20:
HZS JmK řeší stávající problém nedostatku prvovýjezdových CAS spojený s dopravní nehodou CAS 24 (totální škoda) a se stářím automobilů tohoto typu, které jsou technicky a morálně zastaralé. V současné době se zajištění akceschopnosti jednotky po dobu opravy techniky řeší přesunem CAS z jiných územních odborů Jihomoravského kraje. Nové CAS20 budou v technickém provedení, vybaveny mnohoúčelovým příslušenstvím, které umožní provádět všestranný zásah jednotky, např.: likvidaci požárů, záchranu zraněných při dopravních nehodách, technickou pomoc, likvidaci zásahů s únikem nebezpečných látek, povodní aj. Novou technikou bude HZS JmK moci poskytovat záchranu osob, majetku občanů a provádět záchranné a likvidační práce na místě mimořádné události na vyšší úrovni, než se stávající technikou.
Nasazení generačně obměněných CAS20 přinese HZS Jihomoravského kraje zvýšení kvality řešení mimořádných událostí vč. rozšíření jejich spektra, zvýšení mobility (zkrácení přepravních časů) a operability, zkrácení času dosažitelnosti zásahových prací při mimořádných událostech na území Jihomoravského kraje, popřípadě na území ČR, a tedy ke zkvalitnění veřejné služby pro občany, která je HZS poskytována. Současně se zlepší podmínky na místě zásahu, zvýší se ochrana hasičů při zásahu a úroveň péče o zachraňované osoby. Pořízením nových CAS20 je, v neposlední řadě, předpokládaná úspora finančních nákladů především v provozních nákladech.
b) Popis předmětu veřejné zakázky
Jedná se o pořízení nových CAS20, které budou mít zlepšené technické parametry – výkon motoru, objem nádrží na hasivo, vyšší objem úložného prostoru pro uložení technických prostředků, rychlost nasazení, bezpečnost zasahujících.
c) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
Nové CAS20 budou v majetku Hasičského záchranného sboru Jihomoravského kraje. První nahradí stávající CAS 24 RZ: 2B9 6193, která je po dopravní nehodě vyhodnocena znalcem, z ekonomických důvodů, jako neopravitelná (totální škoda). Druhá nahradí morálně a technicky zastaralé vozidlo CAS24 RZ: BVH 95-05, které svými parametry nesplňuje soudobé nároky HZS JmK. Pořízením nových CAS20 dojde k zajištění akceschopnosti jednotek HZS JmK v rámci zdolávání mimořádných událostí na území Jihomoravského kraje.
d) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: maximálně do 10. 12. 2016
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
10/03/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh